הדמיות מוצר
הדמיות מוצר הן כלי טכנולוגי אשר באמצעותו ניתן להציג את מודל האבטיפוס של מוצרים הנמצאים בתהליך פיתוח, או עבור מוצרים שהיזם מחפש משקיעים לצורך פיתוחם. הדמיות נעשות באמצעות תוכנה הנשענת על טכנולוגיית תלת מימד, באמצעותם ניתן לבצע פרזנטציות למשקיעים או ללקוחות. בכדי לגייס משקיעים כגון חברה שתשקיע במוצר חדש, הדרך שבה נציג את פרטי הפרויקט היא קריטית. דרך הצגת המוצר תהייה חייבת להיות כזו אשר תדגים הפוטנציאל המסחרי שלו וכזו שתציג את הרעיון העומד מאחוריו בדרך משכנעת. האופן שבו נציג את הדברים ישפיע במידה נכרת על דעתם של המשקיעים הפוטנציאליים. ניתן אף לומר כי עתידם של מוצרים חדשים טמון בדרך שבה היזם יבחר להציגם.
הדמיות מוצר לצורך גיוס משקיעים
אחת הדרכים הטובות והיעילות ביותר לצורך הצגת אבטיפוס של מוצרים העומדים בפני פיתוח, היא באמצעות הדמיות ממוחשבות. פיתוח ראשוני של מוצר ניתן לבצע על ידי תכנון והדמיה באמצעות טכנולוגיית תלת מימד. הטכנולוגיה הקיימת היום מאפשרת לבצע הדמיה של מוצרים באופן כזה שימחיש כיצד עתיד המוצר להראות במציאות. מעבר לעיצובו של המוצר ניתן אף להציג באמצעות הדמיות את השימושים בו. כמו כן קיימת אפשרות לבחור את הסביבה בה יוצג המוצר על פי ייעודו. יתרון זה מעניק מימד נוסף לפרזנטציה ולחזק את רמת השכנוע.
הדמיות מוצר ניתן לבצע באמצעות חברות מקצועיות בתחום המדיה והשיווק, אשר יעמידו לרשותכם קשת רחבה של כלים שיווקיים לצורך הצגת מוצרים בפיתוח בפני משקיעים. לרשותן של חברות אלו עומדים כלים טכנולוגיים מתקדמים וצוות מקצועי . מעבר לביצוע הטכני של ההדמיות עצמן, תוכלו להיעזר בשירותן ולקבל ייעוץ מקצועי בנוגע לשיווק הכולל של המוצר על ידי בניית פרזנטציה איכותית ומקצועית.